Fullt upp! :/

Hej!
Har verkligen haft fullt upp länge nu! Men om 10 dagar får vi jullov, (och våran betyg! Nervös!)
Lärarna ger oss inte så mycket läxa från och med nu, för de har inte tid.. Fast det gör ju inget!
Förra veckan var helt fullproppad! Jag gick och la mig sent hela veckan bara för att jag hade så mycket att göra! :(

Förra veckan( v 49)

Måndag: Bad i skolan, hem och skriva en betygsgrundande so-uppgift! :/ öva spanska

Tisdag: lämna in Matteläxa, kolla igenom och göra det sista på hemuppgiften, lästa teknikhäfter och sista gymnastiken! Öva spanska!

Onsdag: Lämna in So- uppgift! Ta gardasil spruta!! Göra spanskaförhör!
Öva ukulele och shoppa med mamma! Plugga teknik!

Torsdag: spela ukulele i "Kulturhuset" förhör på no!

Fredag: Engelska glosor, dialog, text mm..

Inte så kul att veta, men det är därför jag inte har haft tid!

Men denna veckan har vi 2 läxor.. Betydligt bättre än förra!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0