Julgodis ♥

Hejsan!
Idag har jag tillbringat ungefär hela dagen hos mormor och morfar :) Jag, familjen och mormor och morfar har gjort julgodis!
Okej, morfar hjälpte inte till så mycket menmen.. ;D Vi gjord polkagrisar, knäck,ischoklad och lakriskola! Allt blev väldigt bra, men det tog tid!
I morgon är det tredje advent, det har gått väldigt fort!  Nyss var det liksom första advent..
Har ni köpt färdigt eran julklappar?
Det har jag, typ,inte riktigt..jag har köpt en jätterolig leksak till Olle! Oxå har jag köpt till Ebba och pappa, kan inte säga vad jag köpt, eftersom det händer at de läser min blogg :3 Men nu ska jag leta upp något fint till mamma oxå!
 
Ha det bra!
Kram☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0