USA♥

Hej igen!
Nu var det så länge sen jag bloggade så att jag knappast kommer ihåg vad min blogg heter! Men datorn kom ihåg det,haha.
 
Men,jag har varit på en väldig rolig resa i USA nu i 3 veckor!
(Denna gången hade jag faktiskt en anledning att jag inte har bloggat! ♥ :) )
 
Jag har fått träffa söta Olle efter resan,jag saknade honom så mycket! Men nu har vi inga planer för resten av sommaren,så nu ska jag allt åka till honom och vara där ofta!
 
FAst,idag ska jag och familjen först på kalas och efter kalaset åker vi till mormor och morfars stuga ute vid havet! Jag ska ha med kameran så jag kan ta några havsbilder ;)
 
Ha det bra!
Så ska jag blogga snart igen!♥
Haha,Bild från skolavslutningskvällen ;D

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag följer dig på bloglovin så följer du mig?

2012-07-15 @ 10:54:42 // URL: http://www.cliemp.blogg.se
Postat av: Emma

Stolt fotograf till den bilden, haha ;)

Svar: Hahaha! Jadå :)
ellenofeliaaa.blogg.se

2012-07-23 @ 23:52:43 // URL: http://emmiisblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0