~Söndag~

Hejsan Hoppsan <3

Nu var det ett tag sen - igen :/
Jag får väl bli duktigare på att blogga ! Men på fredag är det skolavslutning !! Wii! Längtar ! Fast sen drar vi till USA i nån vecka så jag hoppas att jag kan blogga där -om jag inte kan,så får ni börja följa mig på Instagram ! Där heter jag @ellenofeliaaa ! Jag följer dig tbx då ;) jag får väl gå och städa rummet nu ;/ Inte så roligt ..
Idag har jag typ bara suttit och spelat Sims ! Det är ju nästan aldrig fint väder ;( Just det!! Jag och mamma körde och hämtade Olle, och sedan körde vi 3 och kollade på när Ebba spelade fotboll ;) det var kallt så vi stannade bara en liten stund :)

Bilden är det typ de senaste från Instagram!

Ha det toppen så ska jag inte dröja fö länge till nästa inlägg !
Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0