Lång dag♥

Hejsan!
Jag har inte skrivit på länge nu..men men.
Idag har vi varit påen lite "Klassresa"
Hela årskurs 5 åkte ca 45 min bort,där vi badade på ett jätteroligt äventyrsbad och var på ett besök på en tidning :) Vi jobbar med tidningar iskolan på svenskan just nu,så därför åkte vi och kollade hur de gjorde en tidning, äventyrsbadet var ju klart roligare..menmen.
Jag har suttit och pluggat på NO nu i eftermiddag,och läst igenom alla 99 blogg inlägg på bloglovin ! ♥ Det tog långtid menmen! Jag har oxå målat naglarna precis..jag kommer att lägga ut en bild på de sen! ♥
Imorgon måste jag öva glosor och plugga lite till på NO,vi ska ju ha ett "stort" no prov på onsdag!
Ha det bra!
Kram♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh!
vad liten du va på den bilden! :D :*

2013-02-26 @ 17:00:32 // URL: http://emmiisblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0