Gymnastik ☻

Hejsan!
Nu har jag övat engelska så jag är helt slut i huvudet! :/
Ska snart på gymnastik, klockan 18,00-20,00 !
Ganska länge,men det är rätt kul!
 
Vi har haft matteprov idag! Jag vet inte hur det gick,men jag hoppas att det gick bra!
Annars har det varit en ganska skön dag i skolan =)
Imorgon är det fredag,och det ska bli så skönt!
 
På lördag kommer lillkusinen Hedda hit! Hon ska sova här till söndag,hon sover här en natt per år har det typblivit XD Men det är ganska roligt när hon är här ändå! Ebba ska jobba och sen ska hon på fest på lördagen,så jag och mamma och Hedda har en dag för oss själva! Kul faktisk! Jag vill ha en lillasyster, så då kan jag ju känna på hur det är att ha en lillasyster! Pappa får klara sig själv på lördag då, hahah XD
 
Aja, ska städa rummet nu!
 
Ha det bra!
var
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0