Hej Igen! ♥

Hej igen!
Nu var det väldigt länge sen jag bloggade! Jag har tagit en liten paus,men nu är det slut ! Så jag ska försöka blogg mer,och roligare inlägg! Ikväll ska jag och 5 andra tjejer ha Halv 8 hos mig!
Där gör vi, förrätt,Huvudrätt och efterrätt! Idag ska jag och Emma göra förrät!
Jag ska försöka fota lite så ni kan se lite bilder :) Jag vågar inte säga vad vi ska ha till förät,efter som nån av de andra kan kolla in på min blogg..
Ni får se imorgon kanske!
Nu ska jag snart till skolan :)
Ha det bra,så lovar jag att skriva snart igen!
 
P.S Kolla gärna in på min nästkusins blogg: www.feliciaafoto.blogg.se
       Hon har fotat mig och Emma,kolla gärna :)
 
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0