Home ♦

Hejsan!
SLutade klockan 14.00 idag, sköönt! Åkte hem och åt,sen drog jag till ukulelen :) Har börjat spela jullåtar där! Det är så roligt, det är faktiskt bara 2 MÅNADER KVAR TILL JULAFTON!!
Längtar riktigt mycket till allt julmys!
 
Min farmor och farfar har varit i Turkiet i 2 veckor nu,så jvi har passat Olle på helgerna! Så mysigt! Jag har fotat en del med mobilen,men jag ska inte lova er några bilder denna gången!
 
Ha det bra!
Kan inte tänka att det var ett år sen jag och Ebba ( barajustmin.blogg.se ) var ute och fotade! Tiden går verkligen fort!

Kommentarer
Postat av: Emmiis

Sötis!
Det var ju faktiskt nästan ett år sedan du, jag och Ebba fotade på din trädgård!
Oj, vad tiden går haha!

Svar: Haha, ja.tänk det ..♦
ellenofeliaaa.blogg.se

2012-10-24 @ 18:45:21 // URL: http://emmiisblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0