18/4-13

Hejsan.
 
Så skönt med fredag i morgon!
Jag har varit så himla trött denna veckan!  Kände mig jättekonstig på lektionen idag, bara för att jag var så trött!
Ska gå och lägga mig tidigt idag. Ska bara göra klart det sista med engelskan, sen tror (och hoppas) jag att det inte är nån mer läxa jag behöver göra! Kanske ska göra klart matteläxan som är tills på tisdag med.
 
När jag har gjort det sa jag ta mig tid och träna, i söndags tränade jag magen (Och aj vilken träningsverk jag fick!), sen har jag gått en lång och snabb powerwalk varje dag, men idag är det inte så fint väder, så då tar jag en innomhus träning istället.
 
 
Åh, imorgonbitti direkt klockan 08,00 ska jag vaccineras! Ush, vill inte..
 
GLÖM INTE ATT VARA MED OCH TÄVLA I VECKANS BLOGG!!!
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0