♦2 April♦

Hej!
 
Tänk att det redan är April, helt sjukt. Denna bit som gått på 2013 har gått riktigt snabbt!
 
Men April är en av mina favorit månader, bland annat fyller jag 13år i slutet av April, och för att våren är på väg! Fast i år säger de att det inte ska komma någon vår, utan sommaren kommer direkt, lite tråkigt. Även himla tråkig att det ska vara kallt fram tills mitten av April!
 

Iallafall, dagen har varit bra idag, ganska skönt att komma tillbaka till skolan och alla rutiner igen.
Det var riktigt kul att få träffa min vänner igen efter en hel vecka!
 
Fast en sak har man ju inte saknat: Alla tråkiga måsten..
 
Nu ska jag hänga med mamma och handla, ska även inom en affär och köpa den rosa bandeau-toppen som förhoppningsvis har kommit in!
KRam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0