5 saker jag vill ha.

1.  IPad Mini
Jag vill verkligen ha en IPad Mini, egentligen behöver jag ju inte en direkt, för jag har ju en IPhone 4s, men ändå! Det är mycket enklare att läsa bloggar och surfa på nätet på en sån, min kusin har en IPad Mini så jag spelade lite på den och den är verkligen perfekt! ☻
 
2. Sims 3 Leva Livet
Bara för att jag är en Sims Nörd..
Har någon detta spelet? Vad tycker ni isåfall om det? ☺
 
3.
Sims 3 SEMESTERPARADIS!!
Blev helt till mig när jag fick reda på att Sims 3 Semesterparadis släpps i Juni 2013!
Åh, ska köpa det direkt, jag brukar alltid gå in på YouTube och söka efter Sims trailer när det ska släppas något nytt sims spel. Men det har tyvärr inte släppts någon än..
 
4.
Studsmatta
Jag har redan en studsmatta, men jag vågar inte sätta upp den iår igen, den är liksom 9år gammal..
Så jag litar inte riktigt på att den håller. Men att köpa en ny är ju ganska dyrt och jag vet inte om jag kommer att använda den så jättemycket. Men jag håller utsikt på Blocket! ♣
 
5.
Bli Fadder
Jag vill verkligen ha ett litet fadder barn, tycker så himla synd om alla barn som lever fattigt, inte har någon mat mm.. :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0