Beslutsångerst..

Jag ska köpa mig ett par skor tills våren och sommaren.
Men jag har hittat 3  par, så nu får ni hjälpa mig vilka ni tycker är snyggast!
Jag har haft kawasaki 3 år  irad nu, så jag funderar på att köpa någon annan sko denna gång.
 
1,
Märke: Björn Borg
Pris: 550kr
Hittade bilden på: Bjornborg.com
 
Jag tycker själv att de här skorna är skitsnyggaa, troor nästan att det blir de, men ni får vara med och tycka till!
 
 
2,
Märke: Svea
Pris: 550kr i affär, på nätet 599kr
Hittade bilden på: www.se.zoovillage.com
 
Jag har hittat alla de här skorna i en affär här i byn, så det är inte på de sidorna!
De här skorna är med snygga, fast jag hade egentligen kollat på ett par marinblå av den skon, om jag tar vitt blir de så smutsiga direkt!
 
3.
Märke: Kawasaki
Pris: 499, iaffär
Hittade bilden på: www.junkyard.se
 
Kawasaki, alltid lika snygga och sköna! Men jag funderar på att variera mig lite iår!
 
Säg nu vad ni tycker!
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Nora

Svea tycker jag! 👍❤

2013-04-09 @ 14:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0