Dagens Planer!

Hej!
 
Förlåt att jag inte har bloggat på länge nu!
 
Ídag är det lördag(♥), så skönt!
Dagens planer är att åka ut till havet, hos min mormor och morfar som har stuga där. Det ska faktiskt bli riktigt kul!
Självklart tar jag med mig min kamera! Jag ska även ta med mig ett par gummistövlar , så jag kan gå ut i havet, haha.  
 
Igårkväll kom jag på att jag skulle baka, jag äälskar att baka och laga mat, så vår frys är ganskaa full med kakor och vi äter inte ens det på vardagar. Så då passar jag på att baka när vi ska iväg!
Igår bakade jag en sockerkaka, hoppas att den blir god!
 
Det kanske inte blir så mycket upptadering under dagen, men jag ska försöka!
 
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0