Födelsedags-helg!

Hejhej!
 
Igår fyllde jag år, fick en riktigt bra födelsedag!
 
Jag bestämde att jag inte ville ha släkt-kalas på min födelsedag, utan jag ville göra något med familjen då istället.
Dagen började med att familjen sjöng för mig, och jag fick presenter. Jag tänkte fota alla presenter sen, har ju inte fått av släkten än.
Sedan åt vi go frukost, efter det träffade jag Emma på byn, för att vi skulle gå lite där och handla på ballonglördag.
Emma ska med på mitt släkt-kalas i eftermiddag, för att jag fick vara med på hennes.
Jag köpte bara en ansiktsmask i byn, men jag köpte även födelsedags-presenter till mig själv, från Emma. Haha, då får man ju det man vill ha iallafall!
 
Vid halv 12 sa jag hejdå till Emma och åkte hem, då åt vi lunch en snabbis .
Sedan åkte vi till ett Tropiarium. Det är ett ställe där de har månnga mindre djur. Till exempel, Lemurer, Gräshoppor, Rockor och många söta apor.
Jag tog många bilder som jag ska visa sen. Jag har typ inte hunnit kolla på bilderna än, för jag laddade bara över de i datorn!
Det var verkligen kul där, det var häftigt att se alla djur.
Tänkte göra ett inlägg om detta sen!
 
Vi gick igenom tropikariumet på 1h, efter det åkte vi och shoppade, jag ville igentligen inte det, men Ebba behövde en del kläder.
Sen åkte hela familjen hem nöjda och glada!
När vi kom hem köpte vi Kina-mat och kollade på "Kvarteret Skatan reser till Laholm"
Haha, den var dock inte så jättebra..
 
 

Idag klockan 14,30 kommer hela tjocka släkten+Emma hit! Det ska bli så himla kul och mysigt!
I veckan har jag och mamma bakat många olika sorters kakor och bakat en tårta som ska bjudas på idag!
Gott!
 
Men nu ska jag städa rummet och duscha, sedan ska jag även spela Sims! ♥
 
Kram på er!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0