Fredag♥

Hej!
 
Äntligen fredag!
Skoldagen har varit jobbig.
Dagen började med att jag skulle ta vaccination (Kl 08.).
Jag har varit helt slut hela veckan och allmänt låg,  jag mådde lixom redan lite dåligt innan jag tog sprutan. o, ja, det blev ju inte bättre. Min lärare sa till mig många gånger att jag såg blek ut och frågade om jag var okej osv..
Sen började jag må illa och känna mig jättekonstig. Så Emma fick följa med mig ner till skolsköterskan. Där fick jag äta 3 druvsocker och ett äpple. Efter det kändes det mycket bättre.
Men nu har jag sjukt ont i armen.


Nu ska jag inte klaga mera.
För ikväll kommer Emma och hennes familj och ska äta mat och umgås här! Roligt!
Det ska bli så skönt att bara få ha Emma för mig själv, haha, låter dumt!
Men eftersom vi har börjat umgås med andra nu, så blir det inte så mycket tid för bara mig och Emma. Det är lixom bara Emma jag kan berätta allt för! Så då ska det bli skönt att få prata ut med henne ikväll. Vi ska även fota, kuul! Hoppas att det blir några bra bilder. Eftersom vi ska fota, blir det antagligen "kvällensoutfit" bilder.



I helgen ska jag bara ta det lungt. Jag är så trött på alla folk och alla måsten just nu. Vi ska dock passa mina kusiner, de kommer i  orgon efter middag och stannar till söndag.

Men jag hoppas att man kan få lite vila ändå!

 

Ha det bra, så hörs vi!

 

 


Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Usch då, låter inte kul det där :(

Svar: Nä, det var det inte!
Ellen

2013-04-19 @ 22:37:35 // URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0