Härliga Lördag!

Hej på er!
 
Det har blivit många inlägg idag, men ingen som jag har "skrivit" i!
 
Men iallafall, idag har det varit en bra dag!
Dagen började med en god frukost med mamma och pappa. Ebba var inte med för att hon sover över med sin bästavän denna helg.
 
Sen gick jag upp och satte mig i sängen med datorn. Jag fixade lite med bloggen och bilder, spelade även sims en liten stund.
Men eftersom det var så himla fint väder idag, så ville jag inte sitta inne hela dan. Så jag tog på mig träningkläderna och gick en riktigt snabb och lång runda! Skönt var det!
 
När jag kom hem igen efter ca 35 minuter kom Ebba och hennes kompis hem och skulle äta lunch med oss. Sen åkte de hem till Elvira (Som Ebba bästavän nu heter) igen.
 
Efter lunch hjälpe jag pappa i trädgården! Roligt var dé!
 
Vid 2-tiden kom Hedda och Viggo, mina små kusiner. Hedda har jag berättat att vi passar nån gång ibland (om ni minns).
Hon är 4år, fyller 5 iår.
Hennes storebror Viggo är 7 år!
 
Hela eftermiddagen har jag spenderat med de!
 
Viggo har kört slut å mig nu. Vi har typ spelat fotboll i en timme. Haha.
 
Nu ska vi äta!
Hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0