Hej Fredag! ♥

Hejsan!
 
Jippie, äntligen fredag!
Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan, förutom attvi gjorde nationella på engelska lektionen, vi skulle skriva en uppsats.
Enkelt, tyckte jag!
 
Efter skolan skulle jag och Felicia gå hem till hennes bror för att rasta hundar. Men de hade glömt att lägga ut nycklen, så det blev inget me det, synd! Men vi får göra det en annan dag.
 
Så jag gick hem direkt då, när jag kom hem var mormor, min morbrors sambo och 2 av mina kusiner (som vi passade förra helgen) här. Fikad lite och så.
 
Blev inget sims igår, för att jag var duktig och lagade tacos och städade huset!
Jag fundera på att spela lite nu!
 
Imorgon, då är det min dag!
Jag fyller 13år!☻
Kul!
 
Ha det brao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0