Mina favoriter

Från: Gina Tricot
Pris: 39-49 (?)
Den här Body Splashen från Gina Tricot luktar riktigt gott! Jag brukar använda den efter att jag har duschat och innan jag går till skolan, istället för en parfym lixom. Den är ganska billig och håller ganska bra!
Rekomenderas!
 
Från: Apoteket (Går /Gick nog att köpa i andra butiker med)
Pris: ?
Jag har fått de här av min syster. För hon jobbar/har jobbat på apoteket, Så skulle de inte sälja de här produkterna längre (har jag för mig att hon sa). Det är väldigt synd om de inte säljs mer, för de är riktigt bra!
Den stora tuben/flaskan (Vad det nu kallas för)- Den är för att tvätta ansiktet i.
Den flaskan som står längst bak- Är till för att rengöra huden, det som tvålen inte tog bort, jag häller "Vattnet" på en Pad.
Den lilla tuben/flaskan- är till för att smörja in huden.
 
Hoppas att den fortfarande finns att köpa!
 

Bilderna är tagna utav mig, så att ni vet.
 
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0