Onsdagen den 3 April

Hejsan!
 
Onsdag, halva veckan har gått! Skönt!
Idag är jag riktigt trött av mig, så jag ska ta och lägga mig tidigt. Jag kan nästan aldrig somna på kvällarna förens efter en halvtimme, det är bara för att det är då alla tankar kommer upp i huvudet, allt som hänt under dagen, vad man kunde gjort bättre osv osv..det tycker jag är sjukt jobbigt!



Jag börjar ju 7an till hösten (Vill inte!), och då har jag Emma, Felicia och Maja gjort en "100 saker vi ska göra innan 7an!"
Vi har dock bara kommit till nr 25 typ, hehe. Det kanske blir 50 saker istället!
Men vi har iallafall planerat in en av de sakerna, vi ska åka och shoppa i en liten "stad". Vi ska fika och bara ha det mysigt!
Vi ska dock inte göra det förens på fredag nästa vecka, men ändå kul! ☻
 
Nu måste jag plugga färdigt på engelskan (därför har det varit så dålig upptadering)..
 
Hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0