Stor-shopping

Heej!
 
Förlåt för veckans dåliga upptadering!

Igår var jag, Emma, Maja och Felicia och shoppade! Det var grymt kul! Handlade inte så mycket saker, men lite smått och kul!
 
Idag har mamma, pappa och jag varit och hjälpt farmor och farfar att sätta upp sin husvagn på deras camping, som jag berättat nån gång!
 
Efter det åkte vi och shoppade! Jag shoppade loss, om man jämför med vad jag brukar göra, hihi.Men de här sakerna jag köpte behövde jag verkligen!
 
Jag lovar att visa bilder på det sen, på ett eller annat sätt!
 
Kanske hinner i morgon, för planerna är:
 
♦ Göra Amerikansk frukost/brunch till familjen
♦ Kalas klockan 15,00 (Äta mat där)
♦ Duscha
♦ Göra läxor
♦ Bl♥ogga+fota nya kläder
 
Nu ska jag äta!
Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0