Tråk Tisdag..

Hej!
 
Tisdag idag, och denna tisdagen har varit så trååkig.
För vi har gjort nationella i engelska!
En läsförståelse och en där man skulle sitta och lyssna på en cd i 4 minuter. Drygt och svårt!
 

Imorgon är det onsdag.
 
Det jag ska göra i morgon är:
 
• Skola (Som vanligt)
• SO-Prov
• Spanska läxförhör
• Ukulele
• Gå på bio, filmen Ego (Vet inte riktigt om jag ska dit eller ej)
När vi var på den "uppvisningen" förra torsdagen som jag berättade, så fick vi en gratis biobiljett! Så jag, Emma, Maja och  Felicia funderar på att gå på den. Men jag vet inte.
 
Vad jag har förstått att den handlar om är att det är en kille som är väldig ego, typ bryr sig bara om sitt utseende mm..
O en dag gör han något(?) så att han blir blind, och det gör att han får en helt annan syn på livet.
Har inte läst så mycket om den, men jag vet inte om jag orkar..
Den börjar vid 7 tror jag och är väl i en och en halv timme eller något sånt.
 
Är den bra?
 
Men nu måste jag gå!
PLUGGA..
Kram :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0