Fixar mig inför Heddas klas!☺

Hej!
 
Min kusin, Hedda, fyllde 5 i tisdags, så då vart det kalas! Jag tog bilder under tiden jag gjorde mig klar, som ni ska få se tänkte jag!
 
 
Jag började med att duscha, efter jag gjort det, målade jag naglarna!
När håret hade torkat plattade jag det.
Färdig-plattat! Jag gjorde det inte spik-rakt, eftersom dt är lite somrigare och så om de är liite vågigt.
 
Jag tog håret på ena sidan, (så att man precis såg örat,) och fäste bak det som ni ser på bilden, man kan välja en lite finare klämma så blir det blir "roligare". Jag kommer antagligen att visa denna frisyren och berätta mer senare!
(förlåt för dålig bild, blev så när jag fotade inne i badrummet)
Jag använder alltid ögonfransböjare innan jag sätter på mascara eftersom mina ögonfransar är rättså långa.
Sen- Mascara.
Jag har en ny mascara från Viva La Diva, tänkte berätta om den i ett annat inlägg!
Så här blev det med mascaran!
 
 
 
 

Outfiten för kvällen!
Tröja- Lager 157- 150kr
Shorts- Typ Lindex eller något sånt. De är från början ett par trekvartsbyxor som blivit för korta, så jag klippte av benen en liten bit, blev mycket nöjd!
Det är så somrigt med vita byxor tycker jag!
 
 
 
 
Ha det bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0