Regn

Hej!
 
Det där med sömn är väl inget som har varit något vidare för mig de senaste dygnen..
I torsdags-fredags sov jag nästan ingenting för att jag kunde helt  enkelt inte sova. Fredag-Lördag som jag hos Emma och vi stannade uppe till ca halv 2 och vaknade redan vid 9. Inatt gick jag ock la mig vid 12, för då hade vi kommit hem från en släktträff! Och jag kunde såklart inte sova längre än till halv 9. Så idag är jag så sjukligt trött, jag orkar inte göra någonting, så det lär väl bli datorn idag igen...
Fast i eftermiddag , typ vid 3- tiden kommer Emma, Julia och Lucas hem från en match med deras småbröder, då ska vi bada i sjön´, (Emma har lärt mig bada där!!!!!!!)  Det ska bli riktigt kul och vi badar nog även om det regnar!
 
I morse kom Olle hit, han ska vara här tills på onsdag! Så mysigt så.
 
Nu ska jag försöka komma på något kul att göra..
 
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0