Shopping!

Hejsan!
 
Denna veckan har det varit lite tomt i bloggen. Jag har inte riktigt haft tid med att blogga, för att jag har varit hundvakt och hittat på lite andra saker. Det har varit en ganska lugn vecka men ändå rolig. I torsdags var jag och några kompisar på ett utomhus bad. Vi skulle ta bussen dit, men såklart hade jag sett fel och den bussen gick bara på vintern..
Men emmas mamma skjutsade oss, så det löste sig!
Vi badade fram tills 3, då bussen gick hem. När vi kommit hem igen gick jag och emma och köpte slush(?) och satte oss på bryggan, så mysigt! Vi hade badkläderna i väskan, så vi bytte om och hoppade i sjön, det var skönt! Jag kom hem igen vid 5-tiden. Då duschad jag av mig och slappade lite. Efter en stund kom Ebba körande, för hon tog körkort i torsdag! Grattiiss! ♥♥♥ DÅ hon hade varit och överraskat mormor och morfar för att hon fått körkort! Senare på kvällen kom min nästkusin Felicia, hon sov över där och det var så roligt så!
 
I går vart det meningen att jag och emma skulle åka till en festival, men bussarna gick inte på bra tidr så vi tappade lusten. Istället gick vi och åt på restaurang  här hemma och sen blev det ett dopp i sjön, kallt..
Efter det åkte jag och mamma och pappa till stugan!
 
Idag ska jag och mamma shoppa lite!
 
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0