Sova över med Emma!

Hejsan!
 
Fy vad dåligt jag har sovit inatt! Jag kunde inte somna i gårkväll och vaknade redan vid 07,45! Men jag känner mig inte så jättetrött nu, men lär väl bli det under dagen..
 
I alla fall, vad händer idag?
Jo, jag ska nog bara slappa lite på dagen och packa lite, för ikväll ska jag sova över med Emma! Min mamma och pappa ska iväg på en fest som min moster har ordnat, och Ebba ska vara med sina kompisar. Jag hatar att sova borta, det spelar lixom ingen roll vem det är hos.. men jag hoppas att det går bra nu hemma hos emma. Jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag hatar det. Det är bara jobbigt. Hur mycket jag än tycker om Emma och hur mycket jag än gillar att vara med henne, så är det ändå jobbigt att sova över, tycker jag. Det är helt okej om hon sover hemma hos mig, men skulle hon gjort det inatt, så hade vi fått vara hemma själva! Och det är typ ännu värre..
Men det kommer säkert att bli bra och vi kommer nog att ha jätteroligt!
 
 
Nu tänkte jag göra mig klar och fixa håret lite, jag tripplade ju det igår, så jag ska nog trippla lite till så att det blir lite finare. Sen ska jag nog spela lite sims!
 
Ha det bra! ☺
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0