11/2-2013

Hejsan!
 
Nu var det måndag-igen!
Det känns som om det är det hela tiden! Haha, men idag har väl varit en vanlig dag, skola, hem och göra läxa, typ!
Men just nu gör jag inget intressant på dagarna :/
Jaja, men i skolan idag spelade 6a och 6b fotboll matcher mot varandra, det är en sån match som är frivillig att vara med i, jag var inte me, jag och några andra kompisar var bästa hejar-klacken!
Fast, det gick inte så bra, 6b vann och jag går ju i 6a! xD
så nu går 6b vidare i tävlingen och spela mot några andra 6or!
Jag är riktigt dålig på att förklara efter som jag inte riktigt vet själv!
Glöm inte att det är familjen annorlunda ikväll!
Det bästa på veckan, typ! Hahaha
 
Nu ska mamma snart förhöra mig på matten (ska ha något test
imorgon)
 
Kram!
Haha, annorlunda bild jag tog en kväll när jag jag inte hade något att göra, instagram är bäst!
Jag godkänner bara personer som jag känner! Jag är privat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0