ALLA ♥-DAG

Hej och Glad alla hjärtansdag på er! ♥
 
Nu var det längesen jag upptaderade ! Jag har inte haft tid!
 
Menmen, idag är det alla ♥dag och jag har haft en mysig dag, hur har ni haft det idag?
Jag tycker att alla ♥dag är viktig, och jag är en sån person som älskar att ge folk persenter och att göra de glada med överaskningar mm, i går gick jag och Émma och köte ett par rosa rosor (okej, de ska vara röda, men de röda var fula)
Och sen köpte jag en sån "Kärlek" chokladkartong och en annan chokladkaka till Ebba, eftersom jag inte är 100 på att hon tål den chokladen mamma och pappa fick!
Överraskningen blev mycket lyckad tycker jag! ☻
Jag skulle fotat allt, men min kamera dog, såklart!
Men jag ska fota det sen♥
 
Hoppas att ni har haft en bra dag!
Kram♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0