.

Hej igen!
 
Rolig rubrik, eller hur?
Haha, suger på att komma på bra rubriker, som ni kanske har märkt?
 
Iallafall,
Ukulelen gick bra idag, han tyckte att jag var superduktig, bra va? Haha.
Nu är det så sköönt, för vi har inga läxor till resten av veckan eller några måsten alls! Så himla skönt!
I morgon eftermiddag ska antagligen jag , Emma, Maja och Felicia till fiket och fika efter skolan. Kul, gillar verkligen att vara med de! Fast det råkar vara så att jag är pank..hehe, har handlat upp hela månadspengen för Febuari, det ända jag har kvar ute är en 20kr sedel, men jag har ju en del pengar på banken. Men i morgon får mamma bjuda på fika, eller så får jag ta lite av mars månadspeng (Har ju månadspeng för att jag ska köpa fika och sånt för det)
 

Nu ska jag gå och duscha, sen ska jag och mamma kolla på Melodifestivalen, det avsnittet vi missade i lördags!
 

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0