Fredag & Sportlov

Hejsan!
 
Idag är det fredag och jag har äntligen fått sportlov! Så skönt att bara slappa runder en vecka!
När har ni sportlov?
 
Idag har varit en ganska tråkig dag i skolan, har typ bara kollat på klockan och väntat på att klockan ska bli 14:30.
Hela musiklektionen lyssnade vi på musik från olika länder, tror att jag har alla fel, det var skitsvårt!
Sen på engelskan skulle vi egentligen göra en redovisning om Loch Ness, men eftersom Emma inte var i skolan idag, så blev det inte av, hon ville vara med på redovisningen! Skönt att vi slapp det iallafall!
På svenskan skulle vi ha övat in en text om något speciellt vi ville berätta om, jag satt eftermiddagen igår och typ 3-4 lektioner i skolan och övade o skrev. Och idag delade lärarna in oss i grupper med 4-5 personer i varje, när jag läste upp kollade ingen på mig och såg helt ointresserade ut! Det är ju minde kul när jag väl blev nöjd med det och så, menmen.
Sen var det lunch och efter det kollade vi på en skittråkig film hela eftermiddagen (den var inte så bra, mycket sorglig tycker jag)
Filmen hter Ett Öga Rött.
 
Nu i eftermiddag har jag inte gjort något speciellt, typ bara såsat runder.
Ikväll ska mamma iväg med några jobbarkompisar, så ikväll blir det jag, Pappa och Ebba som är hemma. Vi ska äta hamburgatallrik (stavning..?) och sen blir det väl mys framför tven antar jag!
Det är Gladiatorerna ikväll va? Hoppas det, pappa och Ebba tycker dock att det är skitdåligt (och det de vill kolla på är oxå skitdåligt)
I värsta fall får jag ta med godispåsen upp här uppe och kolla ensam på den andra tven, ganska skönt det med!
Känns verkligen som om jag kommer att somna i soffan ikväll..det är så sköönt!
 
Hoppas att ni får en bra fredagkväll!
Hörs senare, kram ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0