♦Lite om mig♦

 
Namn:
 
Ellen :)
 
Ålder:
 
12½, 13 i april!
 
Intressen:
 
Spela sims, shoppa och passa Olle xD Älskar att resa och att fotografera oxå! :)
 
Favoritdjur:
 
Delfiner♥ Men tycker väldigt mycket om hundar oxå! ♥♥
 
Husdjur?:
 
Nja, inte direkt, min farmor och farfar har en hund (Olle) Som jag passar väldigt ofta och är en liksom "extramatte" :)
 
Favoritårstid:
 
Jag tycker om alla årstider, men vintern och hösten är nog favoriterna :)
 
Favoritfärg:
 
Jag, har ingen direkt favoritfärg, men ljusa och färgglada fäger gillar jag!
 
Syskon?:
 
Ja, en storasyster som heter Ebba! ♥
 
Vilka länder har du varit i?:
 
Sverige, Danmark, Tyskland, Österike, Spanien, Bulgarien, USA, London, Egypten, Turkiet, Italien, Grekland, Norge, Koratien, Vet inte om jag glömt något land, hehe :3
 
Bild sen i höstas ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0