Nationella-prov

Hej på er!
 
Ïgår gjorde vi nationellaprov, och ´det är dags i morgon också!
Jag hoppas att det går lika bra denna gången som de gjorde i Tisdags!
Efter att vi har gjort proven och ätit lunch ska vi åka till simhallen och bada lite, det blir nog kul det med?
 
Efter skolan hänger jag med Emma hem!
Vi ska träna och prata skit blir det väl? Hahaha, typ.

Jag ska försöka lära mig hur man lägger upp video här på bloggen! Jag har spelat in några video (inte så intresanta,men ändå) på min kamera, jag ska försöka få över de på datorn och sen ut på bloggen!
 
kan man lägga ut video på blogen utan att lägga ut de på Youtube först?
Kan man lägga ut genom videofyme?
 
Hoppas att nån av er kan hjälpa mig!
 
Ha det bra!
•Ses•

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0