Tillbaka igen!

Hejsan!
 
Hur har er sportlovsvecka varit?
Min har varit mycket bra, för att vi har varit i Kanariöarna.
Det är därför det har komit tråkiga och lite inlägg. Menmen, bättre lite än inget!
Jag åkte i lördag-söndag natt klockan 02,00, sen i södags kväll kom jag hem igen.
Igår var jag ganska trött, för att jag gick och la mig vid 23,30 i söndags kväll/natt!
Men idag är jag piggare, lite trött än..
 
Hade bad i skolan idag, det är såå tråkigt!
Man blir typ bara blöt..haha.
o i morgon har vi ett spanska prov, kul.. inte så, men jag tror att det kommer att gå bra! Hoppas på det iallafall!
 
Tyckte ni att melodifestivalåtarna som har varit med har varit bra?
Jag tycker att de är ganska bra, har dock inte kollat på det senaste "avsnittet", eller vad man nu kallar det för..
Jag ska nog kolla på det ikväll, om jag hinner!
 
Nu måste jag öva spanska, upptadera senare!
 
Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0