Trött!

Hejsan !

Förlåt att jag inte har upptaderat på länge!
Jag har inte haft tid!

Men i går (måndag) var det en vanlig dag tror jag(?)
Hehe, gjorde inget speciellt iallafall!

Idag gjorde vi nationella prov i Svenska!
Kändes riktigt bra faktiskt! Hoppas att jag får bra resultat eftersom det är ett betygsunderlag och för att svenska är ett av mina bästa ämnen!

Sen har jag bara tagit det lugnt och gjort nån läxa i eftermiddag! ;)

I morgon börjar ukulelen igen! Längesen sist!
Det ska väl bli kul ;)

Detta blev ett tråkigt inlägg, men jag är sjukt trött, så nu ska jag läsa lite och lägga mig tidigt! :)

Kram!

Bilder från Weheartit!

Följ mig: ellenofeliaaa
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0