28/1-13

Hejsan :)
 
Jag suger på att komma på rubriker :/
 
Idag är det måndag och om typ 10min börjar familjen annorlunda! :D aah, bästa programmet!
Ikväll ska jag sitta uppe länge och ha det skönt, eftersom jag har studiedag i morgon! Sköönt!
 
Jag har inte bestämmt något speciellt som jag ska göra i morgon, om det fryser på lite i natt kanske jag ,Emma och hennes lillebror går till pulkabacken, bara för skojjsskull! :)
Men jag måste göra läxor, mindre kul! Har spanska och matte tills onsdag, det går nog fort att göra de! Sen blir det antagligen datorn och tven som gäller :) Jag ska nog gå en långrunda oxå, vi får se i morgon!
 
Nehe, nu ska jag kolla på familjen annorlunda! Ha det bäst!
 
Kram :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0