Fredag!

Hejsan!
 
Jag är fortfarande sjuk, därför har jag inte bloggat så mycket.
Alla längtar efter helg, förutom jag, jag vill ha måndag och träffa alla vänner igen! Har varit sjuk hela veckan! :(
Men jag känner mig lite bättre idag, så det är nog på sin bättrings väg nu!
Min kusin fyller år, så han ska ha kalas idag, men jag och mamma ska vara hemma. Pappa får åka dit själv.
Jag och mamma ska fråga farmor om Olle kan vara här ikväll, så jag  blir lite upmuntrad, kan behövas!
Bloggar mer senare, nu ska jag vila lite innan mamma kommer hem. (Okej, jag vilar hela dagarna, men ändå XD)
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Krya på dig :)

Svar: Tack så mycket! :)
ellenofeliaaa.blogg.se

2013-01-19 @ 13:06:49 // URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0