Friday♥

Hejsan på er ☺
 
Nu är det fredag och det har gott en vecka i skolan efter jullovet (Iallafall 4 dagar :))
Det har inte varit så jobbigt att gå upppå morgonen som jag trodde :)
Fast nu ska det bli jäteskönt med helg! ☻
 
I helgen ska jag inte göra något särskillt. Men i kväll kommer 2 av kusinerna och deras föräldrar hit. De ska äta mat här och lite sånt. I morgon har jag inte bestämt något speciellt, kanske jag och Emma tar en långpromenad, vi får se. Mina andra 2 kusiner som bor ca 30-40 min här ifrån, ska vara här hela helgen, så vi ska antagligen träffa d en stund imorgon :)
Men nu måste jag fixa mig innan gästerna kommer, vet dock inte vad jag ska ha på mig,, :3
Vi får se!
 
•Ha en bra fredagskväll och helg!•
•Kram•
 
 
En bild på Emma sen nyår, haha. Vi tog kort på varandra samtidigt, haaha det var så kul den kvällen. Tur att hon fick låna hennes pappas kamera! Ska tvinga henne att börja spara ihop till en egen snart! Hihi, eller hur Emma? ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Ja, jag får väl göra det :)
Men vi får åka på lite sommarshopping först! :)

Svar: Haha, ja, det måste vi! :)
ellenofeliaaa.blogg.se

2013-01-11 @ 17:46:20 // URL: http://emmiisblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0