Mååndag!

Hejsan :)
 
Frisk igen! Så skönt!! :)
Har varit i skolan idag för första gången på en vecka -.-
 
Jag har ganska mycket läxor att göra nu, men jag har redag gjort en del, så det går nog bra :)
Vi ska planera en idrottslektion tills imorgon, och jag och Emma har inte haft tid att göra det, så ikväll fick vi sitta i telefon i 30-35min och bestämma det XD Men det gick bra, så nu är det också klart!
 
Nu ikväll har jag dushat, gjort matte och ätit glass framför tven :) Haha, jag är uttråkad och väntar på att få gå och lägga mig xD Jag ska snaart gå och lägga mig och läsa :)
 
Jag längtar lite tills nästa vecka, för då börjar familjen annorlunda! Åh, vad bra det är!
Tycker ni med det? :)
 
Ha det bra, nu ska jag göra mig klar!
Kram! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0