Söndaag! :)

Heeeluu! :)
 
Nu var det söndag igen! Tiden går så fort denna veckan!
Kan ni förstå att det redan har gått snart en månad på 2013? Jag tycker att det har gått superfort!
 
Aja,
I går var jag och Emma och shoppade! Jag köpte en tröja, en munkis, godis och ett body splash, och smycken! Jag tänkte visa allt senare :)
Senare på kvällen var jag på fest hos Linnea! Det var typ den roligaste festen jag någonsin har varit på! Vi var inte så många, därför kunde man bjuda riktigt på sig själv! Hahha!
 
Idag har jag passat Olle och mest sappat rundr! Jag spelade sims hela förmiddagen och byggde ett jättefint hur, men såklart så stängdes sims av- och inget sparades! Sååå typiskt!
Sen gjorde jag matte och gosade med Olle :) ♥
Jag har även tränat idag! Jag cyklade på en träningscykel, jag cyklade 1,1 mil :) Nööjd! :D
 
Min vecka är ganska lugn :)
Imorgon är det en vanligdag, inget speciellt!
på Tisdag  är det stuuudiedaag! :D Så skönt!! :)
Fast ska ändå göra läxor och så :)
 
På onsdag ska jag ta blodprov :/ Har faktiskt aldrig gjort det förr :o (Blodprov man tar i armen)
Om ni undrar varför jag ska göra det, så är det för att jag har problem med magen, så vi ska reda ut det nu :) Det är inget farlig iallafall ;)
 
På torsdag är det vanligt och lika så på fredag! :)
 
Skönt att bara gå 4 dagar :)
 
Nu ska jag snart gå och sätta mig i soffan och kolla tv :) bra avslut på en bra helg!
Ha det toppen :)
Kram ♥
 
Bild på mig och Emma i sommras, saknar verkligen varma sommardagar och sånt! Ge mig sooommar!

Kommentarer
Postat av: Marion

Fin blogg! :)

2013-01-27 @ 23:22:06
Postat av: Emma

Åh! Saknar sommaren! Minns alla underbara stunder vi hade vid vår brygga!
TA MIG TILLBAKAAA!!

Vi får göra om det i sommar!

Puss bästiie

Svar: Ja, jag med! Åh, det var så mysigt, tills att gubben kastade bort os iofs! ;D Hahah, minns du? AA, det ska vi enkelt!!
ellenofeliaaa.blogg.se

2013-01-28 @ 17:56:14 // URL: http://emmiisblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0