1 Juli

Hej på er!
 
Idag är det första juli!
 
Och vädret är ju inte direkt på topp, idag heller.
 
I morse väckte mamma mig vid 20 i 10, jag är fortfarande helt seg. Mina ögon är så himla svullna, usch! Jag tror att det är allergi och lite trötthet. Men jag har tagit allergitablett, hoppas att den hjälper.
I går blev det ingen städning, hehe. Jag orkade inte, istället så bakade jag brownies. Så gott, haha. Men när det regnar ute så ska man baka! Igår-kväll hade jag även en liten spa-kväll. Jag hade ansiksmask, fotbad och många tända ljus med lugn musik. Så himlar skönt.
 
Dagensplaner är väl att gå till biblioteket. Jag har snart läst ut boken som jag tipsade om, och vi ska köra till stugan i morgon, då läser jag mycket. Sen ska jag även låna lite fakta-böcker om havets djur. Som ni vet så är jag helt galen i delfiner, och det har jag varit så länge jag kan minnas. Jag tycker även mycket om späckhuggare.
Sedan ska jag städa rummet och packa, det är så jobbigt att packa, för man är så rädd att glömma något!
Idag ska jag även försöka "hinna" att lägga ut bilder på vad jag köpte på Ullared. Sen får vi se vad jag hittar på.
Jag tror att jag ska baka chokladbollar också.
 
I morgon så ska Olle följa med oss till stugan och sova där tills på torsdag! Yes"!
 
Ha en toppendag, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0