Björg-berlocker

Visst är Björg berlockerna fina?
Jag tycker att de är väldigt fina, jag äger inget själv, men vill väldigt gärna ha ett.
BJÖRG berlock 5408
even when I'm wrong I'm right- 375kr
 
Denna berlocken vill jag ha, mycket fin!
 
BJÖRG berlock 5411
If friends were flowers I´d pick you- 375kr
 
Denna hade jag velat ge till Emma♥
 
BJÖRG berlock L. 6159
when nothing goes right go left- 645kr
 
Den här är så fin! Denna berlocken är lite större än de andra, tror jag. Jag har sett alla i verkligheten och den här en sån storlek så att man kan ha den i en längre och en kortare, det kan man med de andra också, men denna är nog snyggast med en lite längre kedja.
 
Jag vill verkligen ha en sån berlock, kanske ska köpa ett? :)
 
Vad tycker ni om de, vilket är eran favorit?
 
Jag har hittat berlockerna på Mila Silver.
Länk: www.milasilver.se <---
Ni hittar många fler på länken ovanför.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0