Freeddaaa!

Hej på er!
en
Som ni förstår så hinner inte jag blogg så mycket.. men som sagt, gör så gott jag kan!
 
Vad har hänt hos mig nu de senaste veckorna.. hm?
Jag har inte hittat på så mycket. Tagit det lugnt och så. Jag har varit hemma i huset 2 gånger sen vi kom hem. Vi åkte hem i tisdags för att jag hade hem längtan, som jag sagt innan tycker jag att det är lite jobbigt ibland när vi bor så tätt inpå varandra!
Men i alla fall, vi åkte hem och sov där en natt, sen i onsdags åkte vi på kalas på kvällen och sen åkte vi från kalaset direkt till stugan.
 
I måndags vart vi även och klättrade lite bland en massa stenar och berg! Mycket kul, jag var där med Tyra och Noel ( mina kusiner) och mormor o morfar, och självklar hela min familj. Vi var där för att fira lite att min moster fyllde jämt!
Jag tog några bilder och ebba tog några, kommer förhoppningsvis upp några här på bloggen!
 
Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem för att hon är ute och går! Sen ska jag äta frukost, duscha och städa rummet lite.
 
 
Nähä, vi hörs sen!
Kram!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0