¡Hola!

Hej på er!

Blev inte mycket till inlägg igår, men det kändes som om vi åkte hit och dit hela dagen.
Vid ett igår åkte vi hem till stora huset efter en vecka i stugan, men vi stannade bara där på eftermiddagen för att mamma och Ebba skulle klippa sig!
Vi kom ut till stugan igår igen vid 8-tiden.
Jag gick och la mig ganska tidigt, jag vart heelt slut och mådde lite illa, då vart det bättre att gå och lägga sig.

Idag skiner solen ute, men än så länge är det inte så jättevarmt ute, kommer väl under dagen?
Ebbas kompis Minna har sovit här inatt och nu är de på vägar ner till stranden. Jag kanske följer med de, eller så går jag ner med mamma sen. Jag tycker verkligen att det är urtråkigt att ligga och sola, hehe. Det syns också..
Vi får se vad jag hittar på under dagen!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0