♥O N S D A G♥

Hejsan!
 
Idag är det onsdag och det har blivit ännu en dag stranden. Fast idag gick vi inte ner så tidigt, vi gick ner vid 12- tiden tror jag. Jag spelade sims hela förmiddagen. Idag har det varit lite blåsigt, vilket betyder att det har varit roliga vågor i havet!
Jag köpte en ny bikini överdel och en underdel igår. Underdelen och överdelen matchar inte direkt. Jag kan visa det mer när jag har en stund över.
Jag badade massor idag, med lillkusinen Viggo, superkul!
Nu ikväll kommer Viggo och Hedda och deras föräldrar hit för att äta och umgås. Kommer säkert att bli bra!
 
Skriver mer sen, måste röja undan lite och fixa håret innan de kommer!
 
Hörs♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0