Sool

Hejsan!

Idag vaknade jag vid halv 9, vilket var ganska tidigt!
Men ibland är det skönare att gå upp i tid!

Idag var det ganska mulet när jag vaknade, men sen kom solen helt plötsligt! Kanske blir stranden idag? Vi får se. Jag ska iallafall skruva ihop min låda som ska ligga under sängen och sen ska jag skura en bänk som vi ska måla svart sen, vi håller ju på att måla hela stugan svart just nu! Eftersom den var brun när vi flyttade hit.
Jag tror även att jag måste städa undan i vårt rum sen..
Jaja, det är även mysigt att små fixa lite tycker jag! För att jag är ju inte direkt den som älskar att steka i solen direkt..

I morgon ska vi köra hem en sväng på eftermiddagen för att mamma och ebba ska klippa sig, sen tror jag även att Ebba skulle ha med sig en kompis ut till stugan.

Ha det bra!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0