Soommaaar!

Heej!

Idag har det varit en bra dag idag igen!!
Igår kom solen inte förrens vid 4, lite trist! Men det blev ett litet dopp i havet. Sen åkte vi hem till Julia och badade i hennes pool, då hade även Felicia N kommit dit, i vår årskurs har vi tre felicior, så det är därför vi säger förta bokstaven på efternamnet!

Iallafall, vi badade i poolen. Sen åkte jag hem och åt. Efter det åkte jag och mamma ner till de igen! Då tog vi ett kvällsdopp i havet och badade jättemycket i poolen!

Idag gick vi ner till stranden igen och var där hela dagen! Vi hade så himla kul idag igen! Felicia har varit med hela dagen idag och hon ska även vara med ikväll då hela Julias familj + Felicia hit för att äta och umgås! Kul! Sen ska vi ta ett kvällsdopp i solnedgången och Ebba ska fota oss!
Hoppas att det blir en lyckad kväll, vilket jag tror att det kommer att bli!

Ha de gött!

Bilden är på min kjol och lite av mitt linne som jag ska ha på mig idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0