Stranden

Hej på er!

Igår vart det en riktigt skön dag!
Jag var ensam i mitt rum igår, haha! Men det är skönt att gå och städa lite i rummet och sen så satte jag mig och pysslade en lång stund, jag håller på att göra lite saker till min 3-rätters middag som jag ska bjuda min familj, mormor o morfar och farmor o farfar på! Ser verkligen fram i mot det!

Men idag ska vi gå ner till stranden!
Jag badade i havet igår! Nu är jag inte alls lika feg när det gäller att bada, vi var ute så vattnet gick till axeln på mig, skitkul! Det blåste en del igår, vilket gjorde att det var stooora vågor. Åh, så kul det var!
Idag är det vindstilla och klar blå himmel, kommer nog att bli en varm dag. Hoppas att jag kan få lite färg också.
Emma ska komma näst nästa vecka (?) haha, och då kommer hon INTE undan havet, oj vad viska bada!!

I eftermiddag ska vi åka till farmor och farfars husvagn för att en liten bit därifrån har de en liten "festival". Jag ska ta med mig mycket mynt så jag kan vinna högsta pris på lotto.. ;)

Vi hörs!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0