Ett tag sen..

Hej på er!
 
Nu var det ett tag sen som jag bloggade.
 
Det har ärligt talat varit så att jag glömt bort bloggen ett tag, eftersom det har hänt så mycket nu på senaste tiden.
Jag tänkte berätta lite nu vad jag har gjort nu den senaste veckan! Jag har även fotat lite som ni också ska få se.
 
Förra veckan,
 
På måndagen bowlade vi med skolan, sedan cyklade vi till kyrkan för att öva på låtarna som vi skulle visa upp på skolavslutningen.
Vi har vår skolavslutning i kyrkan, vart har ni eran?
 
På tisdagen hände inte så mycket, vi hade en friluftsdag, annars vart det inget speciellt.
 
På onsdagen vart det typ den sista vanliga dagen.
Vi träffades i våran blivande klasser (7c). Det var mellan 8-10.
 
På torsdagen vart det den stora städar-dagen!
På syslöjden, direkt på morgonen, kollade vi på Sune i Grekland. Sedan vart det upp till skolan och städa,sen hände det typ inget mer roligt.
 
På fredagen var det äntligen skolavslutnings-dagen. Både längtade och inte längtade. Lämna världens bästa klass och lärare vart svårt, men det måste förändras någon gång.
Såhär såg jag ut på skolavslutningen.
 
När skolavslutningen väl var över, åkte jag, mamma, Emma, Emmas mamma, Emmas bror och Emmas farmor och fikade! Mysigt!
 
 
På kvällen hade vi bokat bowling-bana. Mellan 18-19.
Vi åkte dit med Emmas familj och min familj, eller, Ebba vart inte med, så det var bara jag, mamma och pappa.
Jag, Emma och Emmas lillebror, Filip, hade en bana som vi bowlade på (Vi hade även staket, för Filles skull)
och föräldrarna hade en bana bredvid. Det var en mycket trevlig stund!
 
 
 
Kolla, Emma har äntligen skaffat sig en egen kamera, en Sony NEX F5R ! Typ likadan som min.
 
Efter bowlingen åkte alla 7 och åt på en restaurang. Vi fick inte maten förens efter en timme, dryg! Men annars var det toppen!

 
I lördags hände inte så mycket. Jag spelade sims hela dagen (typ) och Ebba och mamma packade inför Ebbas språkresa till Barcelona! Sedan på natten vid 2-tiden, åkte hon iväg dit med sina 3 kompisar. Det är ganska tomt nu och jag saknar henne! Men det är tur, för jag kan starta ett videosamtal på skype!
 
I söndags var jag, mamma och pappa i väg och handlade sängar, madrasser, kuddar och lite allt möjligt till stugan! Tanken är att vi ska sova där för första gången någon gång i veckan.
Vi ska även fira midsommar där med emma och hennes familj!
 
Igår, måndag var jag med farmor och farfar, och Olle, i deras husvagn (ni vet den som jag berättat om många gånger). Vi åt glass och god mat och solade. Mysig dag!
 
Men idag ser jag bara fram imot att vara hemma själv och göra det som jag själv vill! Nu till frukost ska jag steka pannkakor (Lyxa lite) sen ska jag kaaanske spela sims, sen måste jag låna böcker på bibblan och vara ute i det fina vädret!
 
Ha en toppen-dag!
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0