Fram och tillbaka..

Hejsan!
 
Denna veckan har jag och mamma åkt fram och tillbaka, till stugan, hem från stugan, och så! det är därför bloggen har stått tom denna vecka!
I onsdags åkte jag, mamma och Emma till Ullared och Shoppade! Jag har gjort en haul, som ni ska få se sen, om det inte fungerar hatt jag kort på allt istället! Det var en riktigt lyckad dag! efter Ullared åkte vi 3 till min stuga, där sov vi till torsdagenhejar och Emma spelade badminton mer eller mindre hela dagen! På eftermiddagen åkte vi hem igen, eftersom jag och Emma skulle ett kalas hos en vän. Det var en lyckad kväll också! 
Just nu sitter jag och mamma o väntar på att morfar ska komma och hämta oss, han skulle ut till sin stuga nu, då vart det inte lönt att köra själva! I morgon ska vi hem igen, för då kommer Ebba hem från Barcelona! De 2 veckorna har gått rättså fort! 
Jag bloggar mer när jag kommer till stugan.
Kran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0