Lördag-kväll

Hejsan!
 
Hoppas att ni alla har en bra lördags-kväll!
 
Hela denna helgen tillbringar jag i stugan. Såklart glömde jag min dator hemma, störigt!
Men mormor hade som tur med sin dator som jag kan låna, haha!
 
Idag vart det en ganska tråkig dag. Men Olle kom sen och då blev det lite bättre iallafall.
Jag la en filt i skuggan på gräsmattan, så Olle kunde vila på. Men det slutade med att han låg under ett bord och jag halvsov på filten. Jag är så himlar trött idag!
 
Det är en liten marknad idag och imorgon här (En till ,haha) Men den förra marknaden som jag berättade om var ju hemma, men denna är här i stugan.
 
Veckan som kommer är ganska lugn ändå, skönt!
På tisdag blir det kanske shopping, eller så blir det shoping imorgon istället. Det beror på vädret.
 
Ha en bra kväll!
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0