New in

Döskalle-Linne
Kappahl
129kr
 
 
T-shirt från ICHI.
199kr
Men jag köpte den för halva priset, jag betalade 99kr.
 
Ballerinaskor
En skoaffär i byn.
199kr, men jag köpte de för ½ priset.
 
 
 
 Igår vart det sommar-rea här i byn. Jag köpte skorna och T-shirten då. Inte dåligt att betala halva-priset!
Linnet från KappAhl köpte jag dock inte här. De var när jag var i stugan.
De hade mycket rea inne på KappAhl också, men detta linnet svar inte på rea. Ganska billigt ändå! 
Jag kom även på att jag köpte ett par rosa cykelbyxor, men jag hade vist glömt att fota de. De kostade 99kr, tror jag. Så fick jag 40% rabatt, tror att jag betalade 59kr för de.
 
Visar de på någon-dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0